“Укрзалізниця” отримала шість нових плацкартних вагонів, які стали першими в історії незалежної України, закупленими у плацкартній модифікації. На маршрут їх випустять уже найближчими вихідними.
Про це повідомили в Міністерстві розвитку громад і територій України. Вагони побудували на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ), вони розраховані на 58 місць кожен і мають низку нововведень, порівняно зі старими моделями:
- полички з м’якими боковими спинками для комфортнішого сну;
- ергономічна конструкція східців для зручного підйому на верхні полиці;
- мініперегородки між місцями та проходом для більшої приватності;
- спеціальні ніші під нижніми полицями для зберігання негабаритної поклажі – військових рюкзаків або туристичних валіз;
- розкладні індивідуальні столики та місця для сидіння на верхніх полицях;
- нова оббивка салону та регульоване освітлення для затишнішої атмосфери;
- контрастне маркування ручок і поручнів, шрифт Брайля на рекомендованій висоті, дублювання номерів місць об’ємним друком для людей з порушеннями зору;
- розетки з розʼємами USB і Type-C, індивідуальні світильники з трьома режимами освітлення;
- нові вагони стандартно оснащені кондиціонерами, вакуумними туалетами та сповивальними столиками і мають манежі для найменших пасажирів.
Загалом міністерство замовило у КВБЗ 66 (зокрема і 16 плацкартних), з яких уже поставлено 38, тобто більш як половину. На заводі стверджують, що від попередніх вагонів у нових лишили тільки кузов, а ходова частина, гальмівне обладнання, системи життєзабезпечення, безпеки, інтер’єру – нові розробки. З 3 травня вони курсуватимуть у складі двогрупного поїзда №22/21–104/103 Львів – Харків, Краматорськ.
Також OBOZ.UA повідомляв, що “Укрзалізниця” відремонтувала 2 нові пасажирські вагони класу плацкарт. Вони поповнили флагманський поїзд №7/8 Київ – Чернівці “Буковина”.
Джерело: OBOZ.UA